26-27.6.2010 S Terkou & Mikim+Další Členové rodiny

27.06.2010 20:57

V sobotu k nám na návštěvu přišli Terka s Mikim,tak si Flíček s Mikim hráli na dece na zahradě,lezli pod králíkárnou a Flíček furt lezl na stromy :D.No tak jsme potom nakonec šli my za nimi.Užili jsme si to.Večer okolo desáté jsem Terce napsala jestli nepůjdeme ven,tak jsme šli.Už Mikiho nebrala,ale já Flíčka jo.Tak jsme šli k nám dolu na cestu,a tam Flíčka pustily a vždycky tam za náma přišel Blacky(můj kocour),ale byl nějakej plachej.Potom tam byl Samík[Sousedův kocour].Tak si s Flíčkem chvíli hrál.

V neděli ráno jsme byli s Ivčou & Ronym venku.Flíček byl samozdřejmě s náma,a celkem jsme si to užili ^^.Ivča měla křupky a když je snědla Ronny si je vzal na hlavu a chtěl z nich ty drobky :D.

Odpoledne jsem byla bez Flíčka u Terky & Mikiho.Koukaly jsme se na TV :).Potom jsem šla.

Potom jsme šli ven já a Ivča.Potom už jsem byla doma a hrála si s Flíčkem.

A ve čtvrtek si jdeme pro dvě koťata-pro kluka a holku.Jedno tříbarevné druhé černobílé.

To tříbarevné se bude jmenovat Šejminka,a to černobílý Kimík.^^

 

Zpět